sunnuntai 24. tammikuuta 2016

Uudelleen syntyminen !


Pitkästä, pitkästä aikaa ! Siitä on liian kauan, kun viimeksi tänne postailin. Nyt kuitenkin motivaatiota blogin suhteen on alkanut taas tulemaan ja kameraakin olen heilutellut hieman lähiaikoina. Mun ratsastusharrastukseni on pysynyt aikalailla samana kuin ennen tätä pitkää taukoakin. Muutamaa yksäriä käyn silloin tällöin liikuttamassa sekä kerran viikossa Cruisessa vakkaritunnilla. Tämän lisäksi liikuttelen säännöllisen epäsäännöllisesti tätä kuvissakin poseeraavaa Miljan ihanaa Risto-ruunaa. 
Ristolla olen ratsastellut tässä tämän puolen vuoden aikana lähes viikottain. Heppa on kehittynyt tasaista tahtia yhä paremmaksi ratsuksi ja itsekin olen oppinut hieman ruunaa ratsastamaan. Risto kun ei todellakaan ole helpoimman pään hevonen, vaan sen rentouden ja tahdin löytäminen vie kyllä aikaa ja vaatii hermoja. Risto kuitenkin yrittää aina parhaansa - kuten se on useaan otteeseen nähty. 
 Kuvat olen ottanut eilen, eli lauantaina kun kävin Miljaa ja Ristoa kuvailemassa, Kuvia tulikin koko muistikortti täyteen, mutta tässä muutamat otokset tuosta suloisesta heposesta. Risto poseerasi suht hyvin, kun laittoi vähän hevosen hirnuntaa soimaan puhelimesta. Ihmeen hyvin hätähousu jaksoi seisoa paikallaankin kauniisti - sillä joskus tällä ruunalla tuntuu olevan joukko muurahaisia persuksen alla .. 
Pyhitän tämän postauksen nyt Riston poseerauksille ja blogin henkiinherättämisellä. Nähdään siis toivottavasti taas pian uuden postauksen parissa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti